
კანის სხვადასხვა ტიპები. სხვადასხვა მოთხოვნილებები.
ასი წლის წინ ჩვენ შევქმენით კრემი NIVEA, და ამასთან ერთად შეიქმნა კანის მოვლის თანამედროვე კონცეფცია. დღესდღეობით მილიონობით ადამიანი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით სხვადასხვა ტიპის კანით, ამ ბრენდის ხარისხის ნდობით, იყენებენ NIVEA -ს საშუალებებს. ზუსტად ამიტომ ჩვენი მკვლევარები აქტიურად სწავლობენ სხვადასხვა ადამიანების კანის განსაკუთრებებს და მისი მოვლის საშუალებებთან სხვადასხვა მოთხოვნილებებს, რომლებიც განპირობებუია კულტურული, გენდერული და ასაკობრივი სხვაობით. აღნიშნული მიდგომის ფარგლებში ბოლო რამოდენიმე ათწლეულში ჩვენ დავამუშავეთ კანის მოვლის უამრავი ინოვაციური საშუალება: დეზოდორანტებიდან დაწყებული მზისგან დამცავი საშუალებებით დამთავრებული. 50-ზე მეტი ორგანიზაცია მთელი მშოფლიოს მაშტაბით თანამშრომლობს ჩვენთან, რაც გვაძლევს საშუალებას შევქმნათ ისეთი საშუალებები, რომლებიც პირადად თქვენს კანს მოუხდება. ჩვენს მთავარ ოფისთან ჰამბურგში ჩვენ ჩვენი საკუთარი ლაბორატორიაც კი გავხსენით აზიური და ლათინოამერიკული ბაზრისათვის პროდუქტების დამუშავებისთვის: ჩვენთვის მნიშვნელოვანია თითოეული კანის ტიპის მოთხოვნილებების და აღნიშნული რეგიონების განსაკუთრებების კომპლექსური გათვალისწინება. ჩვენ ამას იმისთვის ვაკეთებთ, რომ ადრე თუ გვიან, ჩვენმა პროდუქტებმა მოიპოვოს ადამიანების ნდობა მსოფლიოს მასშტაბით.
ერთი ქილა - მოგონებების 100 წელი
ყველაფერი «nix»-დან იწყებოდა
NIVEA -ს კრემის წარმატების საწყისებთან იდგა პრინციპულად ახალი კომპონენტის სახელწოდებით ევცერიტის გამოგონება. ის მოქმედებს როგორც ემულგატორი და წარმოადგენს წყალ-ზეთოვან შემადგენლობას არაჩვეულებრივად ნაზი და სტაბილური სტრუქტურით. ექიმი ისააკ ლიფშიუტცის ძალისხმევით 1911 წლისთვის ამ რევოლუციური ფორმულის შექმნა არაჩვეულებრივი წარმატება გახდა. დერმატოლოგმა პროფესორმა პაულ გერსონ უნნმა ღირსეულად შეაფასა ექიმ ლიფშიუტცის გამოცდილება და ცოდნა აღნიშნულ სფეროში და გააცნო ის ქიმიკოსს და კომპანია Beiersdorf -ის თანადამფუძნებელს ექიმ ოსკარ ტროპლოვიცს, რომელიც იმავე წუთს მიხვდა, რომ წყალ-ზეთოვანი ემულსია იქცევა კანის კოსმეტიკური საშუალების იდეალურ ბაზად. დარჩა მხოლოდ დასახელების გამოგონება, რომელიც თვით კრემით იყო ნაკარნახევი. მისი ქათქათა სითეთრით აღფრთოვენებულმა ექიმმა ტროპლოვიცმა დაასახელა კრემი NIVEA-დ, ლათინურიდან «nix, nivis» (თოვლი), ესეიგი, NIVEA ლათინურიდან ითარგმნება როგორც „თოვლივით თეთრი“.
NIVEA მსოფლიო სახელს იპყრობს
1911
1914
1924
ეს არამხოლოდ 20დან 30 წლამდე მოდის მიმდევარი ახალგაზრდა ქალბატონების ეპოქაა, ასევე но и мужчин, предпочитающих носить усы. NIVEA-ში ხვდებოდნენ მამაკაცის სახის კანის გაპარსვამდე და გაპარსვის შემდეგ მოვლის აუცილებლობის შესახებ. ასე, NIVEA -ს საპარსი საპონი ხდება პირველ პროდუქტად, რომელიც დამუშავებულია სპეციალურად მამაკაცებისათვის. თანდათანობით ყველა ასაკის ადამიანები უფრო მეტ თავისუფალ დროს სუფთა ჰაერზე ატარებენ და სპორტით კავდებიან. არისტოკრატული ფერმკრთალობის სანაცვლოდ სხოვრების ახალი წესი მოდის: ჯანსაღი, ხაილსიანი, გარუჯული.
ერთხელ Beiersdorf -ი ს სარეკლამო განყოფილების ხელმძრვანელი ხუან გრეგორიო კლაუზენმა შემთხვევით შეამჩნია მხიარული და ღაჟღაჟა ლოყებინი ძმების სამეული. და ამით იწყება ახალი სარეკლამო კომპანია. 1924 წელს NIVEA -ს ბიჭები NIVEA -ს რეკლამის ახალი ვარსკვლავები ხდებიან. ამასთან ერთად დიზაინის ახლმა კოლექციამაც იღებს სტარტს: კრემი NIVEA პირველად ჩნდება დახლებზე ზუსტად იმ ლურჯ ქილაში, რომელიც დღემდე ბრენდის სავიზიტო ბარათად რჩება.
პირველი ბოი-ბენდი

NIVEA-ს გოგონები 1925 წელი

NIVEA-ს გოგონები
კანის მოვლა უკვე კონკრეტულ სახელს უკავშირდება
ვინტაჟური რკლამა 1949 წლამდე: ბრენდის ადრინდელი წლები
NIVEA: მზისგან დაცვის პიონერები
1958
1950 წლებში სიხოცხლე ჩქეფს, მოდაშია სიჯანსაღე, ოპტიმიზმი და ცხოვრების აქტიური წესი. შასაძლებლობები იზრდება, და უფრო მეტ ადამიანს ეძლევა მოგზაურობის შეაძლებლობა. პირადი ავტომობილების გაჩენის შემდეგ ადამიანები უფრო მობილურები ხდებიან, ისინი უფრო ხშირად სამხრეთის მზიან ქვეყნებში მიემგზავრებიან. გერმანელებისთვის იტალია ოცნების ქვეყნად იქცევა. ამ დროს კი NIVEA -ს დამუშავებების განყოფილებაში სრული სვლით მიმდინარეობს ფართო გამოკვლევები მზის სხივების კანზე მავნე ზემოქმედებასთან დაკავშირებით. ძალიან მოსახერხებელი მომენტია, პუბლიკისთვის სრულიად ახალი პროდუქტის წარდგენისათვის: მზისგან დამცავი საშუალება: NIVEA Ultra-Oil. სპრეის დატანის სიმარტივე და სასიამოვნო შეგრძნება, რომელსაც ის კანზე ტოვებს, იყო ახალი თაობის თავისუფალმოყვარე განწყობილებების ანარეკლი.
შემდეგი რამოდენიმე ათწლეულის მანძილზე მათმა წინსვლამ მიიგვიყვანა კანის მოვლის მთელ რიგი ინოვაციებამდე, მათ შორის:
• მზისგან დამცავი საშუალებები SPF-ით ან მზისგან ადამცავი ფაქტორით
• რუჯის მზისგანდამცავი სპრეი
• დამანოტივებელი მზისგან დამცავი საშუალებები, ისეთი როგორებიცაა NIVEA Sun Visage
• სპეციალიზირებული პროდუქტები ბავშვებისთვის, |ჩვილებისთვის და მრძნობიარე კანისთვის.
უდაოდ, პლიაჟის კულტურა და მზის პროდუქტები იცვლებოდნენ წლების განმავლობაში. მაგრამ NIVEA-ს მიზანი ყოველთვის ერთიდაიგივე რჩებიდა: ყველა ასაკის ადამიანების მზით დატკბობის დახმარება, სადაც არ უნდა მოესურვებინათ და როდესაც არ უნდა მოესურვებინათ.
NIVEA-ს ბურთი - მზეზე გართობა
1963
1975
ზაფხული, მზე, კანზე ზრუნვა
1950-1984
რევოლუცია კანის მოვლაში NIVEA-სთან ერთად
1986
სიტუაცია შეიცვალა უმეტეს წილად NIVEA -ს წყალობით. საპარსი კრემის და საპნის შექმნის შემდეგ NIVEA გახდა კანის მოვლის კიდე ერთი საშუალების ფუძემდებელი: 1980 წელს მაღაზიების დახლებზე გაჩნდა NIVEA-ს გაპარსვის შემდგომი ბალზამი სპირტის შემცველობის გარეშე. გაპარსვის შემდგომმა რბილმა ბალზამმა ძალიან სწრაფად მიიპყრო მამაკაცების სიმპატია, რამაც კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ მამაკაცებს კანის მოვლის თავიანთი საშუალებები სჭირდებათ.
შემდეგი ინოვაციური გარღვევა1986 წელს ხდება, როდესაც ჩნდება NIVEA MEN - მოვლის საშუალებების პირველი ხაზი, რომელიც დამუშავებულია სპეციალურად მამაკაცებისათვის, მათი კანის განსაკუთრებების გათვალისწინებით. NIVEA Men -ის საშუალებები ძალიან სწრაფად მიიეწყნენ მამაკაცების სააბაზანო ოთახებსკენ და დღესდღეობით ხაზში შედიან კრემები, შამპუნები, თმის დავარცხნის საშუალებები, შხაპის და ტანის მოვლის საშუალებები, საშუალებები სახის კანისთვის და ანტიასაკობრივი პროდუქტები.
NIVEA სქესთა თანასწორობისათვის: მამაკაცებმა აღმოაჩინეს თავიანთთვის კანის მოვლის საშუალებები
1998
უფროსი თაობა იძენს თავდაჯერებულობის ახალ შეგრძნებას. მათ გააჩნიათ ფული, თავიანთი ახალგაზრდობის შეგრძნება და მაღალი მოთხოვნილებები ცხოვრების ხარისხთან მიმართებაში. ეს განწყობა ვრცელდება აგრეთვე კანის მოვლაზეც. NIVEA-ს კვლევითმა განყოფილებამ გამოავლინა ურთიერთკავშირი დაბარების და კანის მოთხოვნილებების ცვლის შორის. შედეგად ჩნდება მოწიფული კანის მოვლის ახალი ხაზი. პირველად ისტორიაში იქმნება მოვლის საშუალებები სპეციალურად დამუშავებული 50 წელს ზემოთ ქალბატონებისათვის. პროგრესი არ დგას ადგილზე: ვითარდებიან კომპიუტერული ტექნოლოგიები და ვიზუალიზაციის მეთოდები, რაც გვაძლევს საშუალებას სხვანაირად შევხედოთ კანს და მასში მიმდინარე პროცეზებზე. NIVEA კვლევითი ცენტრი ახორციელებს ახალ აღმოჩენებს თქვენი კანის სტრუქტურასთან და ფუნქციაებთან დაკავშირებით. მიღებული მონაცემების წყალობით 1998 წელს Beiersdorf-ი პირველთა შორის ამუშავებს კრემს კანში ბუნებრივ მდგომარეობაში მყოფი კომპონენტის საფუძველზე. შემდგომ წლებში NIVEA იყენებს კოენზიმ Q10 ნაწარმის საშუალებებს პრაქტიკულად ყველა კატეგორიაში: NIVEA For Men -ის ხაზით დაწყებული და NIVEA Sun-ის მზისგან დამცავი საშუალებებით დამთავრებული.
ეს არის რევოლუცია კანის მოვლის საშუალებათა სამყაროში: NIVEA-ს პირველი კრემი კოენზიმ Q10
2011/2014
ჩვენ სულ უფრო და უფრო ვაფასებთ ჩვენს ბრძწინვალე მოვლილ გარეგნობას, ხოლო ჩვენი ცხოვრება სულ უფრო და უფრო დინამიური და დაძაბული ხდება. მაგრამ, თანამედროვე ცხოვრების სიჩქარეების და სტრესების მიუხედავად, NIVEA -სთან ერთად თქვენ არ მოგიწევთ საკითარ თავზე ზრუნვასთან დაკავშირებულ სასიამოვნო მომენტებზე უარის თქმა. NIVEA -მ ხომ დაამუშავა ინოვაციური პროდუქტების სერია, რომლებიც ქუჩნიან უმაღლესი ხარისხის მოვლას დროის მინიმალური ხარჯვით. შედაგად 2011 წელს გაჩნდა NIVEA -ს დეზოდორანტების პირველი ხაზი უხილავი დაცვა შავის და თეთრისთვის, რომლებიც პრაქტიკულად არ ტოვებენ თეთრ ლაქებს მუქ ტანსაცმელზე და ყვითელ ლაქებს ღია ტანსაცმელზე. ეს ნამდვილი გარღვევა იყო!
მალე კიდევ ერთი აღმოჩენა მოჰყვა: 2014 წელს მაღაზიების თაროებზე გაჩნდა ტანის ჩამოსაბანი კონდიციონერი. ეს საშუალება იდეალურად ჯდება თანამედროვე კაცების და ქალების ყოველდღიურ ჰიგიენურ პროცედურებში და იძლევა დიდი დროის ეკონომიას, იმიტომ რომ მისი დატანა ძალიან სწრაფად პირდაპირ შხაპში არის შესაძლებელი. ახლა თქვენი თითოეული დღე გაჯერებულია კანის უმაღლესი დონის მოვლით!
დეზოდორანტების, რომლებიც არ ტოვებენ ლაქებს, წარმოების რევოლუციური ტექნოლოგიები

NIVEA ტანის პირველი ლოსიონი, რომლის გამოყენება პირდაპირ შხაპში შეიძლება
