NIVEA-History

NIVEA-ს ისტორია - 100 წელი ქმნილებათა შექმნაში

კანის სხვადასხვა ტიპები. სხვადასხვა მოთხოვნილებები.

ასი წლის წინ ჩვენ შევქმენით კრემი NIVEA, და ამასთან ერთად შეიქმნა კანის მოვლის თანამედროვე კონცეფცია. დღესდღეობით მილიონობით ადამიანი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით სხვადასხვა ტიპის კანით, ამ ბრენდის ხარისხის ნდობით, იყენებენ NIVEA -ს საშუალებებს. ზუსტად ამიტომ ჩვენი მკვლევარები აქტიურად სწავლობენ სხვადასხვა ადამიანების კანის განსაკუთრებებს და მისი მოვლის საშუალებებთან სხვადასხვა მოთხოვნილებებს, რომლებიც განპირობებუია კულტურული, გენდერული და ასაკობრივი სხვაობით. აღნიშნული მიდგომის ფარგლებში ბოლო რამოდენიმე ათწლეულში ჩვენ დავამუშავეთ კანის მოვლის უამრავი ინოვაციური საშუალება: დეზოდორანტებიდან დაწყებული მზისგან დამცავი საშუალებებით დამთავრებული. 50-ზე მეტი ორგანიზაცია მთელი მშოფლიოს მაშტაბით თანამშრომლობს ჩვენთან, რაც გვაძლევს საშუალებას შევქმნათ ისეთი საშუალებები, რომლებიც პირადად თქვენს კანს მოუხდება. ჩვენს მთავარ ოფისთან ჰამბურგში ჩვენ ჩვენი საკუთარი ლაბორატორიაც კი გავხსენით აზიური და ლათინოამერიკული ბაზრისათვის პროდუქტების დამუშავებისთვის: ჩვენთვის მნიშვნელოვანია თითოეული კანის ტიპის მოთხოვნილებების და აღნიშნული რეგიონების განსაკუთრებების კომპლექსური გათვალისწინება. ჩვენ ამას იმისთვის ვაკეთებთ, რომ ადრე თუ გვიან, ჩვენმა პროდუქტებმა მოიპოვოს ადამიანების ნდობა მსოფლიოს მასშტაბით.

ყველაფერი «nix»-დან იწყებოდა

NIVEA -ს კრემის წარმატების საწყისებთან იდგა პრინციპულად ახალი კომპონენტის სახელწოდებით ევცერიტის გამოგონება. ის მოქმედებს როგორც ემულგატორი და წარმოადგენს წყალ-ზეთოვან შემადგენლობას არაჩვეულებრივად ნაზი და სტაბილური სტრუქტურით. ექიმი ისააკ ლიფშიუტცის ძალისხმევით 1911 წლისთვის ამ რევოლუციური ფორმულის  შექმნა  არაჩვეულებრივი წარმატება გახდა.  დერმატოლოგმა პროფესორმა პაულ გერსონ უნნმა ღირსეულად შეაფასა ექიმ ლიფშიუტცის გამოცდილება და ცოდნა აღნიშნულ სფეროში და გააცნო ის ქიმიკოსს და კომპანია  Beiersdorf -ის თანადამფუძნებელს ექიმ ოსკარ ტროპლოვიცს, რომელიც იმავე წუთს მიხვდა, რომ წყალ-ზეთოვანი ემულსია იქცევა კანის კოსმეტიკური საშუალების იდეალურ ბაზად.  დარჩა მხოლოდ დასახელების გამოგონება, რომელიც თვით კრემით იყო ნაკარნახევი. მისი ქათქათა სითეთრით აღფრთოვენებულმა ექიმმა ტროპლოვიცმა დაასახელა კრემი NIVEA-დ, ლათინურიდან  «nix, nivis» (თოვლი), ესეიგი, NIVEA ლათინურიდან ითარგმნება როგორც „თოვლივით თეთრი“.

 
 

 

NIVEA მსოფლიო სახელს იპყრობს

1911

ქიმიკოსი ექიმი ისააკ ლიფშიუცი იგონებს ემულგატორს ევცერიტს, რომელსაც აქვს სტაბილური წყალ-ზეთოვანი ემულსიის შექმნის უნარი. ფარმაცევტი და მეწარმე ექიმი ოსკარ ტროპლოვიცი ხვდება, რომ ახალ ნივთიერებას გააჩნია უზარმაზარი პოტენციალი, და დერმატოლოგთან პროფესორ პაულ გერსონ უნასთან ერთად ამუშავებს "ყველა კრემის პირველსახე“ – NIVEA. წარმატების ტალღაზე მალე სხვა კოსმეტიკური საშუალებებიც ჩნდება: ტალკი, საპონი და თმის რძე. დღესდღეობით სამი პირველაღმომჩენის საქმეს ჩვენი კვლევის და დამუშავებების განყოფილების 500 მეტი  თანამშრომელი აგრძელებს. შეუპოვარი შრომის წლებმა მთელ მსოფლიოს კანის მოვლის დარგში უამრავი არმოჩენა აჩუქა, რომლებიც ახლა ინდუსტრიის ოქროს სტანდარტად მიიჩნევა. 

1914

ოკიანის ლაინერები და პირველი ჰიდროპლანები აერთიანებენ ქვეყნებს და კონტინენტებს, აადვილებენ შორ მანძილზე მოგზაურობებს და ხდიან შესაძლებელს საერთაშორისო ბაზრზე გასვლას. ახალგაზრდა კომპანია Beiersdorf -ი ეჭიდება ამ შესაძლებლობას: NIVEA -ს კრემის გაჩენიდან სულ რაგაც სამი წლის შემდეგ ის უკვე ყველა კონტინეტზე იყიდება. დღესდღეობით საზღვარგარეთის ბაზარი უზრუნველყოფს მისი გაყიდვების 42%. სტაბილური ფორმულის წყალობით NIVEA -ს კრემებს შეუძლით დიდი მანძილების გადალახვა და სხვადასხვა კლიმატურ ზონებში შენახვა. დღეს NIVEA -ს პროდუქცია იყიდება მსოფლიოს 200 მეტ ქვეყანაში. 

1924

ეს არამხოლოდ 20დან 30 წლამდე მოდის მიმდევარი ახალგაზრდა ქალბატონების ეპოქაა, ასევე  но и мужчин, предпочитающих носить усы. NIVEA-ში ხვდებოდნენ მამაკაცის სახის კანის გაპარსვამდე და გაპარსვის შემდეგ მოვლის აუცილებლობის შესახებ.  ასე, NIVEA -ს საპარსი საპონი ხდება პირველ პროდუქტად, რომელიც დამუშავებულია სპეციალურად მამაკაცებისათვის. თანდათანობით ყველა ასაკის ადამიანები უფრო მეტ თავისუფალ დროს სუფთა ჰაერზე ატარებენ და სპორტით კავდებიან.  არისტოკრატული ფერმკრთალობის სანაცვლოდ სხოვრების ახალი წესი მოდის: ჯანსაღი, ხაილსიანი, გარუჯული. 
ერთხელ Beiersdorf -ი ს  სარეკლამო განყოფილების ხელმძრვანელი ხუან გრეგორიო კლაუზენმა შემთხვევით შეამჩნია მხიარული და ღაჟღაჟა ლოყებინი ძმების სამეული. და ამით იწყება ახალი სარეკლამო კომპანია.  1924 წელს NIVEA -ს ბიჭები NIVEA -ს რეკლამის ახალი ვარსკვლავები ხდებიან. ამასთან ერთად დიზაინის ახლმა კოლექციამაც იღებს სტარტს: კრემი NIVEA პირველად ჩნდება დახლებზე ზუსტად იმ ლურჯ ქილაში, რომელიც დღემდე ბრენდის სავიზიტო ბარათად რჩება.

პირველი ბოი-ბენდი

პირველი ბოი-ბენდი

NIVEA-ს გოგონები 1925 წელი

NIVEA-ს გოგონები 1925 წელი

NIVEA-ს გოგონები

დღეს რეალითი-შოუები „დიდების წუთი“ („ნიჭიერი“), „ხმა“ და „ტოპ-მოდელი ამერიკულად" არის ყველგან  გავრცელებული, მაგრამ შორეულ 1925 წელს ტალანტების ამდაგვარი კონკურსები მასობრივი ინფორმაციის საშუალებებში ჯერ არ არსებობდა.  ამიტომ, როდესაც ბერლინის ერთერთ გაზეთში დაიბეჭდა განცხადება მთელი გერმანის ტერიტორიაზე NIVEA -ს სამი გოგონას ძებნის შესახებ, ამან ძალიან დიდი საზოგადოებრივი რეზონანსი გამოიწვია. განსაკუთრებით ყველა ააღელვა კომპანიის განცხადებამ იმის შესახებ, რომ მათ არ სჭირდებათ გლამურული მოდელები, არამედ ჩვეულებრივი ოგონები, რომლებიც რეალური ცხორებით ცხოვრობენ: «ჩვენ არ ვეძებთ თვალმომჭრელ ლამაზმაებს, გამოპრანჭულ გოგონებს საბალო კაბებით და მოდის მიმდევარე ნორჩ ქალიშვილებს. ჩვენ ვეძებთ გოგობეს, რომლებიც არიან მშვენიერნი ბუნებრივი სილამაზით, ჯანსაღებს და ნორჩებს“. ერთერთმა ახლგაზრდა დედამ, ქალბატონმა ფროილიხმა ჩრდილოთ გერმანიის ქალაქ ფლენსბურგიდან, ნახა ეს რეკლამა და გადაწყიტა, რომ მისი სამი ქალიშვილი — მარგო, ელფრიდი და გერტა — იდეალურად შეესაბამებიან ამ აღწერას. როდესაც გოგონების მამამ გაიგო თქვისი ცოლის განაზრახის შესახებ, მან განაცხადა, რომ არ სურს რომ მისი შვილებისგან შექმნათ „ გოგონები გარეკანიდან“. ამიტომაც ქალბატონმა ჩუმად შეიტანა კონკურსზე განაცხადი და არ აცნობა ამის შესახებ მეუღლეს. და გოგონებს ძალიან გაუმართლად, რომ ის ასე მოიქცა. დებმა ფროილიხებმა მოიგეს კონკურსი, და ზურგს უკან მოიტოვეს ათესზე მეტი მეტოქე. საინტერესოა იცის, რომ ოჯახს არასოდეს არ სმენია კომპანია NIVEA-ს შესახებ: ეს ადამიანები სულ ახლახან ჩავიდნენ გერმანიაში სამოადან , სადაც NIVEA-ს საშუალებები არ იყიდებოდა.  ოჯახის ამაყი მამა შეეგუა იმ იდეას, რომ მისი ქალიშვილები გახდებიან NIVEA -ს გოგონები, რადგან ისინი გახდნენ ახალი სარეკლამო კომპანიის ვარსკვლავები. მალევე დებ ფროილიხებს ყველგან ხვდბოდნენ წამოძახილით „სალამი,NIVEA!», ისევე როგორც ეს ადრე NIVEA-ს  ბიჭებს. 

NIVEA: მზისგან დაცვის პიონერები

1958

1950 წლებში სიხოცხლე ჩქეფს, მოდაშია სიჯანსაღე, ოპტიმიზმი და ცხოვრების აქტიური წესი. შასაძლებლობები იზრდება, და უფრო მეტ ადამიანს ეძლევა მოგზაურობის შეაძლებლობა. პირადი ავტომობილების გაჩენის შემდეგ ადამიანები უფრო მობილურები ხდებიან, ისინი უფრო ხშირად სამხრეთის მზიან ქვეყნებში მიემგზავრებიან. გერმანელებისთვის იტალია ოცნების ქვეყნად იქცევა. ამ დროს კი NIVEA -ს დამუშავებების განყოფილებაში სრული სვლით მიმდინარეობს ფართო გამოკვლევები მზის სხივების კანზე მავნე ზემოქმედებასთან დაკავშირებით. ძალიან მოსახერხებელი მომენტია, პუბლიკისთვის სრულიად ახალი პროდუქტის წარდგენისათვის: მზისგან დამცავი საშუალება: NIVEA Ultra-Oil. სპრეის დატანის სიმარტივე და სასიამოვნო შეგრძნება, რომელსაც ის კანზე ტოვებს, იყო ახალი თაობის თავისუფალმოყვარე განწყობილებების ანარეკლი. 
შემდეგი რამოდენიმე ათწლეულის მანძილზე მათმა წინსვლამ  მიიგვიყვანა კანის მოვლის მთელ რიგი ინოვაციებამდე, მათ შორის:

• მზისგან დამცავი საშუალებები  SPF-ით ან მზისგან ადამცავი ფაქტორით 
• რუჯის მზისგანდამცავი სპრეი 
• დამანოტივებელი მზისგან დამცავი საშუალებები, ისეთი როგორებიცაა NIVEA Sun Visage
• სპეციალიზირებული პროდუქტები ბავშვებისთვის, |ჩვილებისთვის და მრძნობიარე კანისთვის.

უდაოდ, პლიაჟის კულტურა და მზის პროდუქტები იცვლებოდნენ წლების განმავლობაში. მაგრამ NIVEA-ს მიზანი ყოველთვის ერთიდაიგივე რჩებიდა: ყველა ასაკის ადამიანების მზით დატკბობის დახმარება, სადაც არ უნდა მოესურვებინათ და როდესაც არ უნდა მოესურვებინათ.

1963

NIVEA-ს ბურთი ხდება შვებულების აუცილებელი ატრიბუტი. კომპაქტური შესანახად, ადვილად იბერება, ის უზრუნველყოფს მთელი ოჯახის ზღვა სიხარულს. ბოლო 40 წლის მანძილზე ჩვენ 20 მილიონზე მეტი ბურთი გამოვუშვით, მთელ მსოფლიოში უამრავი ადამიანის გასახარებლად.

1975

მაგ დროის ჟურნალების გადაფურცვლისას, ხვდები: მოვიდა საკუთარი სექსუალობის დემონსტრირების დრო. საცურაო კოსტუმები სულ უფრო და უფრო პატარავდება, ხოლო ყველაზე გაბედულები პლაჟზე იღებს რუჯს ტოპლეს. 1970 წლებში მზისგან საიმედო დაცვა აქტუალურია ისე, როგორც არასოდეს.  NIVEA -ს მკვლევარებმა დიდი წვლილი შეიტანეს მზისგან დამცავი ფაქტორის მეთოდის დამუშავებაში, რამაც მოგვცა მზისგან დამცავი თვისებების მქონე სხვადასხვა საშუალებების შედარების საშუალება.  უკვე 1975 წელს NIVEA  თავის საშუალებებზე უთითებს მზსიგან დამცავ ფაქტორს.

რევოლუცია კანის მოვლაში NIVEA-სთან ერთად

1986

დღეს მამაკცების წინაშე იხსნება კანის მოვლის საშუალებების უზარმაზარი არჩევანი. მაგრამ 90 წლის წინ მამაკცის კანის მოვლა ძირითადად უკავშირდებოდა საპონს და წყალს. 
სიტუაცია შეიცვალა უმეტეს წილად NIVEA -ს წყალობით. საპარსი კრემის და საპნის შექმნის შემდეგ NIVEA  გახდა კანის მოვლის კიდე ერთი საშუალების ფუძემდებელი: 1980 წელს მაღაზიების დახლებზე გაჩნდა NIVEA-ს გაპარსვის შემდგომი  ბალზამი სპირტის შემცველობის გარეშე.  გაპარსვის შემდგომმა რბილმა ბალზამმა ძალიან სწრაფად მიიპყრო მამაკაცების სიმპატია, რამაც კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ მამაკაცებს კანის მოვლის თავიანთი საშუალებები სჭირდებათ. 
შემდეგი ინოვაციური გარღვევა1986 წელს ხდება, როდესაც ჩნდება NIVEA MEN - მოვლის საშუალებების პირველი ხაზი, რომელიც დამუშავებულია სპეციალურად მამაკაცებისათვის, მათი კანის განსაკუთრებების გათვალისწინებით. NIVEA Men -ის საშუალებები ძალიან სწრაფად მიიეწყნენ მამაკაცების სააბაზანო ოთახებსკენ და დღესდღეობით ხაზში შედიან კრემები, შამპუნები, თმის დავარცხნის საშუალებები, შხაპის და ტანის მოვლის საშუალებები, საშუალებები სახის კანისთვის და ანტიასაკობრივი პროდუქტები.

1998

უფროსი თაობა იძენს თავდაჯერებულობის ახალ შეგრძნებას. მათ გააჩნიათ ფული, თავიანთი ახალგაზრდობის შეგრძნება და მაღალი მოთხოვნილებები ცხოვრების ხარისხთან მიმართებაში. ეს განწყობა ვრცელდება აგრეთვე კანის მოვლაზეც.  NIVEA-ს კვლევითმა განყოფილებამ გამოავლინა ურთიერთკავშირი დაბარების და კანის მოთხოვნილებების ცვლის შორის.  შედეგად ჩნდება მოწიფული კანის მოვლის ახალი ხაზი. პირველად ისტორიაში იქმნება მოვლის საშუალებები სპეციალურად დამუშავებული 50 წელს ზემოთ ქალბატონებისათვის. პროგრესი არ დგას ადგილზე: ვითარდებიან კომპიუტერული ტექნოლოგიები და ვიზუალიზაციის მეთოდები, რაც გვაძლევს საშუალებას სხვანაირად შევხედოთ კანს და მასში მიმდინარე პროცეზებზე. NIVEA კვლევითი ცენტრი ახორციელებს ახალ აღმოჩენებს თქვენი კანის სტრუქტურასთან და ფუნქციაებთან დაკავშირებით. მიღებული მონაცემების წყალობით   1998 წელს  Beiersdorf-ი პირველთა შორის  ამუშავებს  კრემს კანში ბუნებრივ მდგომარეობაში მყოფი კომპონენტის საფუძველზე. შემდგომ წლებში  NIVEA იყენებს  კოენზიმ Q10 ნაწარმის საშუალებებს პრაქტიკულად ყველა კატეგორიაში: NIVEA For Men -ის ხაზით დაწყებული და NIVEA Sun-ის მზისგან დამცავი საშუალებებით დამთავრებული.

2011/2014

ჩვენ სულ უფრო და უფრო ვაფასებთ ჩვენს ბრძწინვალე მოვლილ გარეგნობას, ხოლო ჩვენი ცხოვრება სულ უფრო და უფრო დინამიური და დაძაბული ხდება. მაგრამ, თანამედროვე ცხოვრების სიჩქარეების და სტრესების მიუხედავად,  NIVEA -სთან ერთად თქვენ არ მოგიწევთ საკითარ თავზე ზრუნვასთან დაკავშირებულ სასიამოვნო მომენტებზე უარის თქმა.  NIVEA -მ ხომ დაამუშავა ინოვაციური პროდუქტების სერია, რომლებიც ქუჩნიან უმაღლესი ხარისხის მოვლას დროის მინიმალური ხარჯვით.  შედაგად 2011 წელს გაჩნდა NIVEA -ს დეზოდორანტების პირველი ხაზი უხილავი დაცვა შავის და თეთრისთვის, რომლებიც პრაქტიკულად არ ტოვებენ თეთრ ლაქებს მუქ ტანსაცმელზე და ყვითელ ლაქებს ღია ტანსაცმელზე. ეს ნამდვილი გარღვევა იყო!

მალე კიდევ ერთი აღმოჩენა მოჰყვა: 2014 წელს მაღაზიების თაროებზე გაჩნდა ტანის ჩამოსაბანი კონდიციონერი.  ეს საშუალება იდეალურად ჯდება თანამედროვე კაცების და ქალების ყოველდღიურ ჰიგიენურ პროცედურებში  და იძლევა დიდი დროის ეკონომიას, იმიტომ რომ მისი დატანა ძალიან სწრაფად პირდაპირ შხაპში არის შესაძლებელი. ახლა თქვენი თითოეული დღე გაჯერებულია კანის უმაღლესი დონის მოვლით!

დეზოდორანტების, რომლებიც არ ტოვებენ ლაქებს, წარმოების რევოლუციური ტექნოლოგიები

NIVEA ტანის პირველი ლოსიონი, რომლის გამოყენება პირდაპირ შხაპში შეიძლება

დღეს და ხვალ

1911 წელს NIVEA იწყებდა თავის ძლევამოსილ სვლას ერთი კრემიდან, დღეს კი კომპანია წარმოგიდგენთ უზარმაზარ ასორტიმენტს 500-ზე მეტი საშუალებისგან. ამ წლების განმავლობაში NIVEA -მ მსოფლიოს წარუდგინა კანის მოვლის უამრავი ინოვაციური საშუალება . და სიახლეები კიდევ ჩნდებიან. *Natural Balance* -ს ხაზის შექმნის დროს  NIVEA ზრუნავს ეკოლოგიაზე, ეს პრობლემა ხომ ძალიან ბევრი ადამიანისთვის არის ახლო.  ეს NIVEA-ს პირველი ხაზია უპირატესად ნატურალური კომპონენტებით, მათ შორის გაზრდილი ორგანულ სოფლის მეურნეობებში. გარდა ამისა დახლებზე გამოჩნდა აქტიური ბურთულები ნაოჭების საწინააღმდეგო შრატით NIVEA Q10plus;  ჩვენი კანის მნიშვნელოვანი კომპონენტის - კოენზიმ Q10კონცენტრაცია -მათში მნიშვნელოვნად  უფრო მაღალია, ვიდრე NIVEA Q10plus ხაზის ნაოჭების საწინააღმდეგო სხვა საშუალებებში.   გუშინ, დღეს, ხვალ - NIVEA ყოველთვის იყო, არის და იქნება ოქროს სტანდარტი კანის მოვლის საშუალებათა შორის.  წაიკითხეთ აგრეთვე კანის მოვლის საშუალებების სახელგანთქმული ბრენდის ისტორიაში სხვა მნიშვნელოვანი მომენტების შესახებ: პირველივე დღიდან - ერთი ნაბიჯით წინ.